Programledaren och stil-gurun Sylvie Meis lanserar i samarbete med Edel-Optics sin första egna solglasögonkollektion. Modellerna i ”Sylvie Optics”-kollektionen finns från och med mars tillgängliga exklusivt hos edel-optics.se. Därmed går den vackra holländaren i fotbollsvärldsmästaren Jérôme Boatengs fotspår, som förra hösten lanserade sin andra framgångsrika glasögonkollektion med Edel-Optics.
”Sylvie är en fascinerande och mångsidig person, som tar sig an livet med styrka, målmedvetenhet och stil. Hon är programledare, designer, engagerad mor, framgångsrik affärskvinna, charity-lady och stil-guru – kort sagt är hon en modern hjälte! Vi ser mycket fram emot vårt gemensamma arbete och vill med denna exklusiva Sylvie Optics-kollektion rikta oss mot mångsidiga och starka kvinnor som står mitt i livet och mästrar vardagens alla utmaningar”, säger Dennis Martens, grundare och VD för Edel-Optics, angående samarbetet.
En av de största utmaningarna i Sylvies liv var kampen mot cancern, som hon med framgång besegrade. Även skilsmässan från fotbollsspelaren Rafael Van der Vaart, som fick henne att flytta till Tyskland, var tuff för henne. Men Sylvie mästrade alla utmaningar med bravur och ger därmed andra kvinnor kraft och motivation att stå ut även i svåra tider.
Hennes kollektion förtydligar hennes livsinställning och visar hur mycket hon njuter av och uppskattar kvinnligheten. Sylvie firar livet, låter sig inte stoppas av något och förlorar aldrig sin optimism och positiva utstrålning. Hon ger människor kraft, inte bara genom sin egen livshistoria, som hon bär med självsäkerhet och delar med sig av till offentligheten. Med passion hjälper hon andra människor, stöttar cancerpatienter och ger dem nytt mod.
Kärleksfull mor, powerkvinna, stilikon, charity-lady, designer, programledare – Sylvie är med sin mångsidighet en modern hjälte. Och precis det återspeglar sig i hennes solglasögonkollektion.
De fem glasögonmodellerna står för olika fasetter av Sylvies personlighet. Modellen ACTIVE återspeglar hennes kärlek till sport och en medveten livsstil. Passionerad mor och kämparanda – det presenteras i modellen PASSIONATE. SELFMADE representerar hennes framgång som affärskvinna, hennes beundransvärda tålamod och disciplin som har tagit henne så långt. Kärleken till livet och till kvinnligheten likväl som sinnlighet och sensualitet är delar av den blonda powerkvinnans personlighet, vilket återspeglas i modellen SENSUAL. Modellen CLASSY står för Sylvies sociala och samhälleliga engagemang och passar perfekt som beskrivning av holländarens utstrålning.
Den officiella presentationen av solglasögonen äger rum i Hamburg i mars. Från och med då är modellerna tillgängliga hos onlineoptikern Edel-Optics.
Att kollektionen Sylvie Optics modemässigt ligger helt i trend, det är vi säkra på. För Sylvie är inte bara en fena på kläder, skor och väskor, hon har dessutom full koll på solglasögon. Modeälskaren äger själv otroliga 500 solglasögon, och med sin egen glasögonkollektion kan hon nu definitivt kalla sig glasögonälskare.
Snart är de här! Missa inte chansen att se solglasögonen den fösta försäljningsdagen då dam-kollektionen från Sylvie Meis släpps!
Leave a Comment