Överblick
Bara fakta
Vem, vad, när och varför – all info kompakt
Wer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompaktWer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompakt
Bara fakta
Vem, vad, när och varför – all info kompakt
Wer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompaktWer, Was, Wann und Warum – Alle Infos kompakt
Egna tillverkningar är en stor skillnad
Med hjälp av en ny teknik skapas ett mervärde för kunden och på så sätt genereras fördelar gentemot konkurransen.
Glasögon understryker stilen
Enligt slogan: “SEE AND BE SEEN” riktar sig Edel-Optics speciellt till mode- och märken medvetna människor som anser att glasögon är en lifestyle-produkt. Dem perfekta glasögon bidrar till att stilen kompletteras. Die passende Brille macht den Look erst komplett.
En stilikon litar på Edel-Optics
Fotbollvärldsmästare med egen glasögon-kollektion: Jerome Boateng goes designare
Kollektion exklusiv mit Edel-Optics auf den Markt bringt. Stay tuned…
Basketboll och lifestyle
Edel-Optics är en exklusiv partner av det proffsiga basketbollteamet “Hamburg Towers. “Ett framtidssträvande team bland den urbana trendsporten som utan tvekan är omtyckt bland ungdomar som också är modemedvetna, vilket passar till Edel-Optics profil”. (Dennis Martens, VD Edel-Optics)
Från Tyskland till hela världen
Edel-Optics bedriver egna onlineshops i 53 länder. De olika shops fungerar med de olika länders resp. Domains och anpassas till de olika marknader gällande språk, valuta, priser, support-kontakt, leveranstider etc.
Det bästa av två världar.
Edel-Optics har ersatt hyllar med iPad-terminaler vilket Edel-Optics storekoncept. Bei dem von Edel-Optics entwickelten Storekonzept werden Regale und Vitrinen durch iPad-Terminals ersetzt. Bei dem von Edel-Optics
Online rådgivnen för glas och synstyrka
En tool som har jobbats och tagist fram av Edel-Optics själv möjliggör en transparent rådgivning när det gäller prisnivån frö glas med synstyrka. Preis-Leistungs-Verhältnis von Korrektionsgläsern.
Han är första mannen hos Edel-Optics
Han är grundare och VD på Edel-Optics och har jobbat i branschen öfer 10 år och en vision för framtidens optiker Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft. Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft.
Ett Mekka för glasögon
Pga det stora utbud på mer än 20.000 glasögon från olika märken och ett framtidsinriktat koncept när det gäller butiken har Edel-Optics 2014 vunnit “Retail Technology Award Europe” i kategorin “Best Customer Experience”. Award Europe in der Kategorie “Best Customer Experience”.
Evenemangsarena
Evenemangsarenan i stadsdelen Wilhelmsburg i Hamburg som öppnades i slutet av 2014 bär sedan maj 2017 namnet ”edel-optics.de Arena”. Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft. Branchenerfahrung und eine Vision für den Optiker der Zukunft.
Betalning med bankkort. |